Forum kobiet kreatywnych
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Jak wygląda praca w Niemczech jako opiekunka?
kandyzowana
Junior Member
**

Registered: 28-5-2015
Member Is Offline

[*] posted on 6-2-2017 at 05:46 AM
Jak wygląda praca w Niemczech jako opiekunka?

Witam. Mam straszny problem z odnalezieniem dobrze płatnej i ogólnie fajnej pracy w Polsce. Pracodawcy średnio chcą zatrudnić kobiety w moim wieku i jest ogólnie problem, bo nie chce ciagle zarabiać kilka groszy i dorabiać tu i tam. Moja przyjaciolka mi zaproponowalazebym rozejrzała się za pracą jako opiekunka w Niemczech. Nie wiem jednak jak taka praca wygląda? Czego się można spoedziewac, jakie zdolności są konieczne itp.? bylabym bardzo wdzieczna jakby faktycznie ktoś mi cos podpowiedział, doradzil i może wprowadził trochę w temat? Bo jednak nie mam za dużo doświadczenia w tej dziedzinie i wolałabym trochę się doedukować nim w ogóle zacznę o tym poważnie myśleć. Ktoś zacznie ze mną dyskusje na ten temat?
View user's profile View All Posts By User
Suszarka_8
Junior Member
**

Registered: 2-9-2013
Member Is Offline

[*] posted on 6-2-2017 at 06:13 AM

Pracowałam tak wielokrotnie i mogę bardzo polecić tego typu pracę. Jest niezwykle spełniająca, bo praca jednak ze starszymi ludźmi to coś bardzo odpowiedzialnego ale i budująceo. Trzeba jednak bardzo dobrze znać niemiecki i jestem zdania, że koniecznym jest rozmawiać jak najwięcej, bo wiele starszych ludzi ma problemy z odpowiednią komunikacją swoich potrzeb.
Waza
Junior Member
**

Registered: 28-5-2015
Member Is Offline

[*] posted on 6-2-2017 at 08:10 AM