Forum kobiet kreatywnych
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Fajne ciuchy dla faceta
nasturcja
Junior Member
**




Posts: 45
Registered: 4-3-2016
Member Is Offline


[*] posted on 6-4-2017 at 09:26 PM
Fajne ciuchy dla faceta


Czesc wszystkim :) chciałabym dzisiaj pogadać na temat fajnych ciuchów dla facetow, tzn. żebyście powiedzieli mi, gdzie dziś facet miedzy 20 a 30 lat może się fajnie ubrać?
View user's profile View All Posts By User
palisada
Junior Member
**


Avatar


Posts: 25
Registered: 28-5-2015
Location: Warszawa
Member Is Offline


[*] posted on 6-4-2017 at 10:29 PM
Fajne ciuchy dla faceta


Masz na myśli jakiś konkretny styl?
View user's profile View All Posts By User
nasturcja
Junior Member
**




Posts: 45
Registered: 4-3-2016
Member Is Offline


[*] posted on 7-4-2017 at 12:33 AM
Fajne ciuchy dla faceta


Niekoniecznie… choć może cos laczacego w sobie elegancje ze sportem… chciałabym cos zaproponować bratu. Zaczal wreszcie się na poważnie spotykać z dziewczyna, ale kompletnie nie zna się na modzie. I z tym problemem przyszedł do młodszej siostry, która również średnio zna się na rzeczy …
View user's profile View All Posts By User
nastka89
Junior Member
**


Avatar


Posts: 16
Registered: 28-5-2015
Location: Chorzow
Member Is Offline


[*] posted on 7-4-2017 at 03:08 AM
Fajne ciuchy dla faceta


Tak to jest z bracmi;))) mój np. ubiera się tu: https://sklep.royal-shop.pl/pl/producer/TOMMY-HILFIGER/39 – możesz bez problemu ubrać go od majtek az po buty – dosłownie ;) fakt, ze maja tu fajne ciuchy, bardzo dobrej jakosci, z którymi nic się nie dzieje, wiec na pewno zablysnie przed swoja dziewczyna ;) No i markowe :)
View user's profile View All Posts By User
nasturcja
Junior Member
**




Posts: 45
Registered: 4-3-2016
Member Is Offline


[*] posted on 7-4-2017 at 05:35 AM
Fajne ciuchy dla faceta


Patrze wlasnie na to co wrzucilas – rzeczywiście fajne
View user's profile View All Posts By User
nastka89
Junior Member
**


Avatar


Posts: 16
Registered: 28-5-2015
Location: Chorzow
Member Is Offline


[*] posted on 7-4-2017 at 08:18 AM
Fajne ciuchy dla faceta


Zdradze ci jeszcze więcej - nie tylko on się tam ubiera. Bo ja tez tu lubie zagladac. Moje ostatnie buszowanie dotyczyło szortów – już pod katem nadchodzącego lata, a tu proponują np. takie: https://sklep.royal-shop.pl/pl/c/PEPE-JEANS/439 w fajnych cenach. Polecam ;)
View user's profile View All Posts By User

  Go To Top



[Queries: 16] [PHP: 73.4% - SQL: 26.6%]